promocja BLIK

POLREGIO

POLREGIO

Przewozy Regionalne – największy polski przewoźnik pasażerski wprowadza nową markę – POLREGIO.
Od stycznia 2017 r. pasażerowie w całym kraju będą korzystać z usług POLREGIO. Zmienią się nie tylko logo i barwy firmowe. Kluczową korzyścią dla obecnych i przyszłych pasażerów będzie podniesienie standardu podróżowania.

Nowy rozdział w historii firmy

Zmiana, jaka zaszła w spółce, jest kolejnym krokiem Zarządu pod przewodnictwem Krzysztofa Mamińskiego, który konsekwentnie realizuje proces restrukturyzacji. W 2016 roku Przewozy Regionalne po raz pierwszy w swojej historii osiągną dodatni wynik finansowy we wszystkich obszarach działania. Zmiany w spółce docenili również partnerzy biznesowi, dzięki którym możliwe było pozyskanie finansowania na zakup nowych pociągów i modernizację już posiadanych składów. Już niebawem pasażerowie w całym kraju będą podróżować coraz nowszymi i bardziej komfortowymi pociągami.

– Dobre wyniki osiągnięte w 2016 roku to doskonały moment, aby rozpocząć nowy rozdział w historii naszej firmy. Już wkrótce nasza spółka rozpocznie funkcjonowanie pod szyldem POLREGIO. Jestem przekonany, że nowa nazwa szybko zapadnie w pamięć naszym pasażerom, o co będziemy się starali, wciąż udoskonalając naszą ofertę i unowocześniając tabor – zaznacza Mikołaj Turowski, rzecznik prasowy Przewozów Regionalnych.

Pod skrzydłami orła

Nowa nazwa to nie jedyna zmiana, jaką przygotował największy polski przewoźnik pasażerski. Spółka zmienia również swoje logo. Jego symbolem jest grafika nawiązująca do resoru koła wagonu połączonego z symbolicznym przedstawieniem orła. Taki znak graficzny najlepiej oddaje misję firmy – służbę mieszkańcom wszystkich regionów Polski opartą na wiedzy, doświadczeniu, fachowości i tradycji.